העדכונים המעניינים ביותר 


אנליטיקס משודרג

שופיפיי העלתה את רמת האנליטיקס שלה לגבהים חדשים. כל הנתונים בזמן אמת, אין צורך להמתין לעיבוד הנתונים. הדשבורד החדש מציע אפשרות פשוטה לגרירה ושחרור (drag and drop) של הנתונים החשובים ביותר עבורכם והוא כולל תשובות לשאלות הנפוצות ביותר, כמו "איך היו המכירות שלי השבוע?" ולמשתמשים מתקדמים, קיימת גם האפשרות ליצור דו"חות מותאמים אישית בקלות וביעילות.


שיפורים מתקדמים בצ'ק-אאוט

הצ'ק-אאוט של שופיפיי, שכבר נחשב לאחד הטובים בעולם, מציג שיפורים משמעותיים נוספים. כעת ניתן לפצל אפשרויות משלוח בין משלוח רגיל ומשלוח אקספרס בעלויות שונות, ואפילו לפצל משלוח עבור מוצר בודד. למשתמשי שופיפיי פלוס, נוספה האפשרות לבצע התאמות אישיות בבלוקים של הצ'ק-אאוט ללא צורך בקוד, מה שמאפשר גמישות רבה יותר בעיצוב ובהתאמה של תהליך הרכישה. בנוסף, אפליקציות המוסיפות פונקציונליות לעמוד ה"תודה" וסטטוס ההזמנה פתוחות כעת לכל התוכניות, ומאפשרות לכל המשתמשים ליהנות מחוויית קנייה משופרת ומותאמת אישית ישירות בתהליך הצ'ק-אאוט.


שופיפיי מרקטס - איחוד ערוצי המכירה

Shopify Markets מאחד את כל ערוצי המכירה תחת קורת גג אחת, זה כולל חנויות B2B, חנויות פיזיות וחנויות מקוונות ברחבי העולם. היתרון הגדול הוא שאין צורך לפצל מלאים, ושניתן לנהל את כל הערוצים ממקום אחד. זה כולל שליטה בקטלוגים, במחירים בכל חנות דרך ה- Markets וראייה כוללת של תוצאות העסק בכל הערוצים-במקרו על הכל או במיקרו בכל חנות.


פתרון למכירות בינלאומיות

שופיפיי מציעה כעת פתרון מקיף למכירות בינלאומיות, הכולל טיפול במיסים, מע"מ, מדבקות שילוח, הגנה מהונאות ועוד. כל זאת דרך כלי יעיל שניתן לנהל בקלות ובבטחה.


שילוב AI בפלטפורמה

שופיפיי ממשיכה לאמץ טכנולוגיות AI מתקדמות. הסיידקיק, היועץ AI החדש, נפתח בהדרגה ליותר ויותר חנויות. הוא מחובר לנתוני החנות ויכול לסייע במגוון משימות כמו יצירת קהלי יעד ספציפיים, כתיבת אימיילים והכנת הטבות, הרשמו כאן כדי לבקש את הסייד קיק בהקדם. ניתן כבר עכשיו לעצב את התמונות שלכם בעזרת AI, ישנה אפשרות פשוטה וקלה לעצב תמונות באיכות גבוהה ובקרוב, פיצ'ר זה יהיה זמין גם במובייל.


שיפורים במשלוחים ואיסוף מהחנות

שופיפיי מציעה כעת אפשרויות משופרות ל-Ship to Store ו-Pick up Store, המאפשרות שליטה טובה יותר על נקודות האיסוף והמשלוחים מהחנות, דבר שיכול לעזור ולחסוך בתחום המשלוחים.


שיפורים בעולם ה-B2B

שופיפיי מציעה כעת לחנויות B2B אפשרויות קוסטומיזציה מתקדמות לכל שוק בינלאומי ללא צורך בקוד. בנוסף, ישנן אפשרויות חדשות להזמנות ב-Draft, המאפשרות ללקוחות לראות את ההזמנה שלהם, לקבל חשבונית ולשלם בתנאים שנקבעו מראש. שופיפיי גם הוסיפה אפשרויות תשלום חדשות כמו צ'קים והעברות בנקאיות.


לסיכום, עדכוני הקיץ 2024 של שופיפיי מציעים שילוב מרשים של חדשנות, יעילות ופשטות. עם דגש על איחוד תהליכים וערוצים, שופיפיי ממשיכה להוביל את עולם המסחר האלקטרוני קדימה, מספקת כלים חזקים יותר לבעלי עסקים ומשפרת את חווית הקנייה ללקוחות בכל העולם. צוות מומחי שופיפיי פלוס אצלנו ב-BOA Ideas ישמח לתת לכם תמיכה בכל הנושאים שלעיל ולבנות עבורכם את המערך שלכם וללוות אתכם באופן שוטף בכל שלבי התהליך.