מדוע פלטפורמת שופיפיי פלוס היא פתרון מוצלח ל-B2B?

עד היום, עסקים שפנו אל לקוחות עסקיים נאלצו להסתפק בפלטפורמות ייעודיות ל-B2B או כאלו שהוסבו לצרכי B2B. הפלטפורמה שהקימה שופיפיי, נולדה מתוך הצורך לתת מענה מותאם אישית לצרכים של לקוחות B2C שביקשו להוסיף B2B למערך העסקי, הפלטפורמה הוקמה תוך התבססות על האיקומרס הקלאסי לצרכן הקצה והפכה את כל חווית הרכישה להרבה יותר נוחה ואידיאלית גם בעולם ה-B2B. אפשר לומר בפה מלא שמדובר היום באחד הפתרונות המוצלחים והיעילים יותר לעסקים ולארגונים שהלקוחות שלהם הם עסקים אחרים. הפיצ׳רים המתקדמים, כדוגמת הקטלוגים הפרסונליים, אפשרויות פריסות תנאי התשלום ויצירת פרופילי חברה, מסייעים למסע הרכישה ומשפרים מאוד את ההמרות באתר. 


בנקודה זו חשוב לומר, שזוהי לא פלטפורמה שמתאימה לכל עסק. העלויות שלה אינן זולות ביחס לאפשרויות הגנריות של אתרי איקומרס, אבל לעסקים שלהם היא כן מתאימה, הרווח הוא לרוב גדול וזוהי בהחלט השקעה חכמה. מעבר לפלטפורמה הבסיסית הכוללת שירותי אחסון וענן, אבטחה, עדכונים אוטומטיים, כלי AI מתקדמים ועוד, היא גם מספקת חווית קנייה אישית ומותאמת ללקוחות עסקיים וזהו בונוס גדול. 


פיצ׳רים מתקדמים עבור B2B


קטלוגים מותאמים

אחד הפיצ׳רים המעניינים הוא האפשרות ליצור מחירים משתנים למוצרים על פי הלקוח שצופה בהם. אפשר להגדיר במדויק את אופן התמחור בכללים ברורים ולבחור במחירי מינימום ומקסימום למוצרים, ניתן להגדיר שינוי במחיר בהתאם לכמויות ואפילו ליצור  

באנדלים. כל זה מאפשר ללקוחות העסקיים להזמין בקלות את המוצרים שהם צריכים ומעודד הגדלת רכישה והמרה. 


פרופילי חברה

ניתן לנהל את כל ממשק המכירות ולהגדיר לכל לקוח את התנאים שלו, שם נוכל גם לצפות בהיסטוריית המכירות, לערוך שינויים בתמחור ולהחליט לאילו לקוחות תהיה גישה לפלטפורמה. זהו בעצם המקום שבו מבצעים את כל הפעולות ועורכים מעקב אחר הפעילות באתר. 


תנאי תשלום, מיסים וכו׳

בעמוד של פרופיל החברה, נוכל להגדיר תנאי תשלום מדויקים לעסקים שאיתם אנחנו עובדים, למשל שוטף+30, שוטף+45 וכן הלאה. לאחר ההגדרה, הלקוחות יכולים לראות את תנאי התשלום בשלב הצ׳ק אאוט ויכולים לבצע הזמנה מבלי לשלם באשראי באופן מיידי (בניגוד ללקוחות קצה הנדרשים לשלם באופן מיידי). 


צ׳ק אאוט

שלב הצ׳ק אאוט בפלטפורמת B2B דומה במידה מסוימת לצ׳ק אאוט באתרי שופיפיי הרגילים, מלבד האפשרות לראות את תנאי התשלום מראש לפני התשלום, ניתן לדחות את התשלום לפי התנאים המוסכמים ולבחור בקלות את כתובת המשלוח אם יש יותר מכתובת אחת. שינויים כביכול מינוריים במבט חיצוני, אך בשביל לקוחות עסקיים זהו עולם ומלואו. 


ניהול עצמי

פלטפורמת B2B של שופיפיי תאפשר ללקוחות שלכם ניהול עצמי ונוח. כל לקוח יכול להיכנס לאזור האישי, לצפות בהיסטוריית הרכישות, להוסיף או לערוך את כתובות המשלוח ועוד. נוסף לאלה אפשר לבצע את התשלום דרך האזור האישי והמשמעות הכוללת כאן היא שליטה גדולה יותר של הלקוחות עצמם בתהליך הרכישה. 


איך עושים התאמות לאתר של העסק שלי על בסיס שופיפיי פלוס?

שופיפיי B2B היא פלטפורמה מתקדמת המציעה המון כלים ופיצ׳רים חכמים לעסקים שהלקוחות שלהם הם עסקים וארגונים אחרים. בניית חנות שופיפיי בפלטפורמת B2B תאפשר לכם ליצור את חווית הקנייה והשיטוט באתר הנוחה והמזמינה ביותר ללקוחות עסקיים ותוכלו להתאים אותה בדיוק למוצרים שלכם ולאופן התקשורת שלכם אל מול הלקוחות. 


ובכל זאת, קורה לא אחת שגם עם הפיצ׳רים המתקדמים האלה, מגלים שמשהו חסר ושיש צורך בהתאמה מדויקת יותר לעסק (למשל חיבור למערכת צד שלישי שבה אתם משתמשים). כאן אנחנו נכנסים לתמונה ונשמח להציע שירותי פיתוח מתקדמים וליווי בהקמת אתר B2B מקצועי שעונה על הצרכים שלכם במלואם. 


סיכום

עולם הקמעונאות משתנה במהירות שיא עם המעבר לתהליכים דיגיטליים. ובעוד המסחר מול לקוחות קצה עבר במלואו לפלטפורמות מקוונת חכמות, נראה שדווקא בגזרת ה- B2B חל עיכוב מסוים. כעת, נראה שהקדמה כבר כאן ועסקים יכולים ליהנות מממשק חכם ומתקדם שנותן ללקוחות העסקיים את מלוא הנוחות ומעודד המרות ורכישות נוספות. 

אנחנו כאן ב-BOA Ideas מתמחים בהקמת אתרי שופיפיי ומכירים היטב את מערכת ה-B2B החדשה, כמו את האתגרים המקצועיים של עסקים שעובדים מול עסקים אחרים. אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים שלנו בכל שלב ונשמח להקים בשבילכם אתר שופיפיי שייקח את העסק שלכם עשרות צעדים קדימה.