שופיפיי: הפתרון המושלם לעסקים בינוניים וגדולים שמעוניינים לצמוח

יש המון סיבות מדוע שופיפיי היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הטובה ביותר בעולם וזה הבסיס שמוביל הרבה חברות לעבור לשופיפיי. שופיפיי היא לא רק פלטפורמת איקומרס, היא מערכת לניהול עסקים שפועלים גם באונליין וזוכה להצלחה בכל רחבי העולם ולא במקרה. 

המערכת מאפשרת לעסקים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית, לצמצם מערכות, לחסוך משאבים ולייעל תהליכי עבודה השייכים לעולם המסחר המסורתי והיא תומכת בכל שרשרת המכירה בעזרת כלים מתקדמים לניהול מלאי, מחסנים, משלוחים, שירות לקוחות, שיווק, אוטומציה שיווקית ועוד. כמערכת SaaS שמנוהלת בענן היא מורידה את ההתעסקות בשרתים, אבטחה ועדכונים. יש אקוסיסטם ענק ומנוהל על ידי שופיפיי של אפליקציות מעולות לכל הצרכים ונוסף לכל שופיפיי כל הזמן משפרת ומוסיפה יכולות למערכת על סמך מחקר על מה עובד ומה פחות ב-6 מליון החנויות שיושבות על הפלטפורמה. 

למעשה, שופיפיי דואגת להמון אספקטים טכנולוגיים ומאפשרת למותגים להתרכז במכירות. אז אם אתם שוקלים לשדרג את המערכת שלכם לשופיפיי או שאתם באחת התוכניות הבסיסיות ושואלים את עצמכם מה הרווח בלעבור לתוכנית הפרימיום, זו הכתבה עבורכם!

הנה 6 הסיבות מדוע שופיפיי פלוס יוכל לשדרג אתכם

1. שופיפיי פלוס משתלמת לעסקים גדולים

משתמשי שופיפיי פלוס משלמים עמלת עסקה נמוכה בהרבה ממשתמשי שופיפיי Advanced. לכן, אם גם ככה העלויות שלכם מגיעות למספרים גבוהים ייתכן והפלוס הוא פשוט הבחירה הטבעית בלי קשר ליתרונות האחרים. למעשה זה גם יתרון של שופיפיי פלוס וגם דרך לבדוק האם תוכנית הפלוס מתאימה לכם יותר. לדוגמה, אם עסק מבצע מכירות בסכום מסוים, על שופיפיי Advanced הם ישלמו יותר בעמלות עסקה מאשר על שופיפיי פלוס. אך כאשר ההכנסות החודשיות גדלות, עמלות העסקה יעלו ובשלב מסוים הן יעלו על העלות של פלוס. בנקודה זו, כדאי לעבור לפלוס. החישוב הוא כזה שבשביל הכנסות חודשיות גדולות, שופיפיי פלוס הופך להיות משתלם יותר. זהו גם יתרון של שופיפיי פלוס וגם דרך לבדוק האם פלוס הוא השלב הנכון לעסק שלכם.


 2. Check-out בהתאמה אישית

בעבר, רק משתמשי שופיפיי פלוס יכלו להתאים אישית את תהליך התשלום שלהם. המצב השתנה מעט, אך עדיין שופיפיי פלוס מספקת שליטה רבה יותר על תהליך הצ׳ק אאוט ומאפשרת לכם לתכנן את מסע הלקוח ולשלוט בו בשלב הרגיש של התשלום. בעזרת אפליקציות הניתנות להורדה בחנות האפליקציות של שופיפיי או באמצעות פיתוח ייעודי, תוכלו לייצר מהלכים מותאמים אישית להגדלת סל הקניות, כגון: Cross-sale ,Up-sale תוכניות נאמנות, רכישת מנוי ועוד. כך תעניקו למבקרים בחנות חוויית קנייה חיובית ומדויקת יותר ותיהנו משיעורי המרה גבוהים יותר.


3. יעילות אוטומטית עם Launchpad 

אפליקציית Launchpad מאפשרת לכם ליצור אוטומציות להשקות מוצרים, מבצעים מהירים ואירועי קידום מכירות ועוד. כל אחד מאלה בדרך כלל דורש מספר משימות שגרתיות וגוזלות זמן - הקלדה ידנית של פרטי מידע שוב ושוב. עם Launchpad, כל התהליך הופך לאוטומטי ומתוכנן מראש, חוסך זמן רב ומאפשר הקמת אירועים יעילים יותר וכפועל יוצא מכירות גבוהות יותר. המכירות הללו ניתנות למעקב בזמן אמת בעזרת דשבורד פשוט של Launchpad - המספק מידע על ביצועי אירועי הקידום שלהם. המידע מוצג בזמן אמת ומאפשר אופטימיזציה תוך כדי תנועה. אם התנהגות הלקוחות נעה בכיוון מסוים, ניתן לעדכן את אירועי הקידום כדי לנצל את המגמה המסוימת.


4. ערוץ מכירות ייעודי ל- B2B 

שופיפיי פלוס לקחה את כל מה שטוב בעולם ה- D2C ואפשרה את זה לעולם המכירות לעסקים, הפלטפורמה מציעה למותגים לנהל על אותו אתר גם את ערוץ המכירות B2B ונותנת פיצ׳רים רבים לעולם הזה וביניהם: תבנית ייעודית וחינמית ל-B2B, יצירת פרופיל ייחודי לכל לקוח עסקי שאותו ניתן להנהל ולצפות בכל הפרטים של הלקוח, מערכת הזמנות נוחה ומותאמת לצרכי העסק, קטלוגים מותאמים המציגים מחירים משתנים על פי הלקוח הצופה בהם, הקצאת אזור אישי לניהול עצמי של הלקוח באתר, אפשרויות תשלום גמישות ועוד שלל כלים נוספים המשפרים את חווית הלקוח העסקי. 


5. שופיפיי פלוס תומכת בווליום גבוה יותר של קריאות API

כפלטפורמה שרואה את עצמה כמערכת לניהול עסק, שופיפיי מאפשרת אינטגרציות עם מערכות צד שלישי, APIs הם ממשקים שמאפשרים למערכות הללו לתקשר עם שופיפיי. הם מקבלים ושולחים קריאות בכל פעם שמשהו קורה בחנות שלכם. שופיפיי נותנת כמות קריאות שמספיקות לעסקים בתוכניות הרגילות. אך למשתמשי שופיפיי פלוס שיש להם נפח גדול יותר של תנועה ועסקאות, שופיפיי מקצה כמות כפולה של קריאות. זה אומר שאתרי פלוס יכולים להתמודד עם פי שניים תנועה ללא בעיות.


6. Success manager אישי 

לקוחות שופיפיי פלוס מקבלים מהפלטפורמה מנהל הצלחה אישי שמלווה אתכם בעסק שלכם בכל אספקט עסקי של שופיפיי, יחד עם צוות התמיכה המיומן שניצב מאחוריו, הם יכולים להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם בשופיפיי פלוס. ניתן להתייעץ איתם בנוגע לאסטרטגיית הצמיחה של העסק ובזיהוי היעדים העסקיים ולקבל מהם מידע מקצועי ועדכונים שוטפים מתעשיית האיקומרס.


שופיפיי פלוס בישראל זה BOA Ideas

BOA Ideas היא סוכנות פיתוח שופיפיי המובילה והמקצועית בישראל הפועלת משנת 2008 ומלווה עסקים בכל שלבי הקמת מערך האיקומרס על שופיפיי פלוס.

צוות המומחים שלנו כולל אדריכלי מערכת, מתכנתים, ווב-מאסטרים ועוד, היוצרים מערכי e-Commerce פורצי דרך, אפקטיביים וממירים. בין לקוחות BOA Ideas תמצאו עשרות רשתות ומותגים מובילים המפעילים אתרי מסחר בינלאומיים וביניהם: סודהסטרים, קבוצת פוקס, ניאופרם ועוד.


רוצים לדעת יותר על כל האפשרויות וההזדמנויות

שעומדות לרשותכם בחנות שופיפיי פלוס עם BOA Ideas?

לפרטים ולתיאום פגישה >