אודות:
את אימפריית האיפור הבינלאומית הקימה המאפרת המובילה נטשה דנונה לאחר שהבינה כי אין בשוק העולמי מוצר שמספק את התוצאה הבלתי מתפשרת לה היא שואפת. כך נולדו הצלליות האייקוניות של המותג, הידועות בזכות איכות פורצת דרך ונראות ייחודית בעולם האיפור. המותג פונה למאפרים מקצועיים ולקהל חובבי איפור ברחבי העולם, עם דגש מיוחד על חוויית משתמש ויזואלית ותחושת יוקרה.
אתגרים:
האתר הישן שהתבסס על פיתוח Headless (פיתוח מאפס ללא תבנית) הציב מספר אתגרים מהותיים. עם הזמן, התחזוקה הפכה מורכבת מאוד, כי כל פיתוח שעושים עלול לפגוע במשהו אחר בבניית האתר (תסמונת השמיכה הקצרה) ולכן בנטשה היו תלויים במפתחים חיצוניים לכל שינוי קטן. תלות זו האטה את תהליכי העבודה וגרמה לקשיים בניהול האתר באופן שוטף. בנוסף, מבנה Headless הוביל לבעיות ביצועים כאשר שופיפיי עצמם הפעילו עדכונים והאתר לא היה מותאם. כמו כן, הוא לא הציגו תמונות ווידאו ברמה גבוהה, דבר שהיה קריטי למותג המתמקד באיכות ויזואלית בלתי מתפשרת.
פתרונות:
בהתבסס על הבנת הצרכים הייחודיים של נטשה דנונה, הובלנו את המעבר ל-Shopify 2.0, תוך התאמות ספציפיות לצרכי המותג. הפתרונות המרכזיים כללו:
בחירת תבנית מותאמת ומטא פילד: לאחר בחינה מעמיקה, מצאנו תבנית רשמית של שופיפיי שהייתה המתאימה ביותר לצרכי המותג. בנוסף, יצרנו מערכת מטא-פילד עצמאית לניהול התוכן, במקום להשתמש באפליקציות חיצוניות, מה שאיפשר גמישות מלאה ושליטה מותאמת אישית במידע המוצג.
תצוגות מידע מותאמות אישית: ביצענו התאמות מדויקות לכל העמודים, כולל הצגת אייקונים מעבר לכמות שהייתה בתבנית, התאמת גוונים על פי שאלון ומידע על מוצרים שזכו בפרסים כדי להדגיש את איכותם. בנוסף, פיתחנו דפים ייעודיים, כמו עמוד בית הספר לאיפור, שמציג מראה ייחודי, עם טפסים מותאמים שנבנו במיוחד עבורו.
שיפור היכולות הוויזואליות: כדי לשמור על חווית האיכות הבלתי מתפשרת של נטשה, הוטמעו פתרונות ויזואליים מתקדמים, עם תמיכה מלאה בוידאו ובתמונות ברזולוציה גבוהה, מה שהעצים את חוויית המשתמש ושיקף את היוקרה של המותג.
התאמה לשווקים גלובליים: האתרים הייעודיים לשוק הישראלי והאמריקאי, יחד עם התמיכה ב-RTL, איפשרו למותג להרחיב את טווח הפעילות שלו ולספק חוויית משתמש מותאמת לכל קהל יעד.
תוצאות
ע״י אפיון נכון, הקמת אתר יעיל על תבנית והתאמות הפיתוח הצלחנו:
- לצמצם את התלות במפתחים לכל שינוי קטן, ולאפשר לצוות לבצע עדכונים ושינויים בקלות בעצמם
- לשפר את ביצועי האתר ואת חוויית המשתמש
- לחזק את הוויזואליות של המוצרים ולהדגיש את האיכות הייחודית של המותג והמוצרים
- לתרום להתרחבות הגלובלית ולחוויית משתמש עקבית ומותאמת אישית בכל האתרים