אודות פנדה
פנדה היא חברת מזרנים שהפרה את הסדר בתעשייה. היא הייתה הראשונה מסוגה שהציעה מזרנים ארוזים לצרכנים הישראלים, יחד עם אחריות של 100 לילות. אחד העקרונות המובילים שלהם הוא ליצור שיפור מתמיד על בסיס איסוף הנתונים שלהם והם מנסים למקסם כל עמוד באתר שלהם לחוויית משתמש טובה יותר.
אתגרים
רכישת מזרן יכולה להיות השקעה יקרה ולטווח ארוך. פנדה גילו שהלקוחות שלהם נתקעים בתהליך הרכישה כי הם חסר להם הביטחון לסיים את הרכישה. לא היתה מספיק שקיפות סביב מדיניות האחריות של 100 הלילות או מידע מפורט על המוצרים שלהם, מה שגרם ללקוחות להטיל ספק באמינות החברה. זה גרם ללקוחות לנטוש את הסל ממש לפני שהם עמדו לבצע רכישה.
פתרונות
בנינו עמוד מוצר מותאם אישית ששילב מידע מפורט מבלי לפגוע בחוויית המשתמש. זה כלל פיצ׳רים מיוחדים כמו תוויות הנחה, תשלומים חודשיים, מבצעי באנדל, וידאו, פרטי אחריות ועוד. כל השיפורים התבססו על נתונים ומשוב לקוחות כדי להבטיח שהלקוחות ירגישו בטוחים ושיהיה להם נוח לבצע רכישה.
תוצאות
יישום השינויים האלה הביא לעלייה של 100% בשיעור ההמרה של העמוד.
טכנולוגיות ליבה
Javascript, GraphSQL, Ruby, Shopify scripts