אתם עסק גדול ועד היום חשבתם ששופיפיי פלוס לא מתאים לכם? יש לנו חדשות בשבילכם! פלטפורמת שופיפיי היא פלטפורמת ענן ומטרתה לשפר את ההצלחה שלכם, 10,000 העובדים שלהם עסוקים בייעול תהליכי איקומרס במגוון התחומים: שרתים, אבטחה, עמוד צ׳ק אאוט הממיר ביותר מכל הפלטפורמות, כלי שיווק, אוטומציות ללוגיסטיקה, מלאי, קופות לחנויות פיזיות ועוד. ובקיצור – הם מערכת לניהול העסק שלכם. רוצים לדעת עוד? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על היתרונות של הפלטפורמה. 


מהם היתרונות של שופיפיי על מג'נטו

כדי להבין למה הצעד הזה הוא כל כך חכם לעסק שלכם, חשוב לגעת בכל המאפיינים של פלטפורמת שופיפיי. 


1. הטכנולוגיה

שופיפיי  היא פלטפורמת SAAS (ענן) ומכאן כוללת אחסון על שרתים ללא הגבלת גודל/ עומס, עדכונים אוטומטיים ללא צורך בהתקנה ידנית ואבטחה שכל בעלי החנויות נהנים ממנה, מקטן ועד גדול. יש בה המון פיצ׳רים מוכנים לשימוש ועל כן אפשר להקים אתר בעל נראות מעולה וללא באגים הרבה יותר מהר מפלטפורמת מג׳נטו. האתר שמקימים כבר מותאם לגלישה במובייל ועוד הרבה מאוד פיצ׳רים מתקדמים שפשוט הופכים את חווית השימוש בפלטפורמה לכם וללקוחות שלכם לנוחה וליעילה ביותר. 


2. הניסיון של שופיפיי (מעל 4 מיליון חנויות)

שופיפיי קיימת מאז 2006 ומספיק לגמרי להסתכל במספרים כדי להבין שמדובר בפלטפורמה מעולה ופופולרית. מעל ארבע מיליון חנויות אינטרנטיות של שופיפיי -זוהי חותמת איכות די ברורה. שופיפיי משתמשת בשדה המחקר המדהים שיש לה וכל הזמן מאתרת מה עובד טוב ומה מעלה מכירות. מה שהם מגלים הם מטמיעים בחזרה לפלטפורמה, כך שלעיתים עדכון בפיצ׳ר שעושה שופיפיי אוטומטית יביא לכם לשיפור יחס ההמרה. 


3. חווית משתמש טובה יותר בשבילכם ובשביל לקוחותיכם

בתור מי שמנהלים את העסק יום-יום, אתם שואפים תמיד לניהול נוח, פשוט ויעיל וללא צורך בידע טכני, וזה בדיוק מה ששופיפיי יודעת להציע. תוכלו לבצע אין-ספור התאמות אישיות מבחינת הנראות של המערכת, הפונקציונליות, אוטומציות וכן אפשרויות השיווק המוצעות לכם רחבות מאוד – אימייל מרקטינג, SEO ועוד. תוכלו אפילו לנהל את האתר דרך הטלפון שלכם ופשוט תשלטו בצורה מושלמת בחנות שלכם בלי הרבה מאמץ וללא צורך בידע מקדים. נוסף לאלה, שירות הלקוחות של שופיפיי רספונסיבי ולבעלי חנות שופיפיי פלוס יש גם נציג ייעודי להם. נוסף לכך, חנות שופיפיי היא חנות נוחה לקהל הלקוחות שלכם, היא מתקדמת ומהירה, ללא באגים ומציעה חווית משתמש יוצאת דופן, ככה שגם אחוז ההמרה גדל וגם הסיכוי לרכישות חוזרות עולה משמעותית. 


4. שופיפיי אפ סטור 

לשופיפיי יש חנות אפליקציות צד שלישי (שכולן מאושרות ע״י שופיפיי), ככה שתוכלו להוריד כלים נוספים שייתנו לכם מענה לצרכים ספציפיים. תוכלו למשל להקים מועדון לקוחות מתקדם, לחבר מערכת שירות לקוחות לפי העדפתכם, להוסיף כלי פרסונליציה מדהימים והרשימה עוד ארוכה. בסך הכול תוכלו למצוא במערכת מעל 8,000 אפליקציות שחלקן אפילו מוצעות בחינם. 


5. אפשרות לאתר B2B ולקופה בחנות הפיזית

עסק קמעונאי שמוכר לעסקים? במערכת שופיפיי תוכלו להקים בקלות חנות מותאמת B2B לבעלי אתר שופיפיי פלוס – ללא כל עלות נוספת. ופשוט לפעול מול כל הלקוחות שלכם בין אם הם עסקים או לקוחות קצה או גם וגם, הרבה יותר בקלות ובאופן משולב ומסונכרן. אפשרות נוספת ששופיפיי מציעה היא הקמת קופת שופיפיי פיזית בחנות. כלומר שאם יש לכם עסק פיזי במקביל לאתר, כל המכירות, המלאים, ההטבות, ההחזרות, מועדון הלקוחות – הכול מרוכז במקום אחד ואין צורך בעבודה ידנית לאיחוד וסנכרון המידע. 


6. אפשרות טובה לצמיחה מהירה

שופיפיי היא בחירה אידיאלית לעסקים בינוניים וגדולים שמטרתם לגדול ולהתרחב. הגמישות ואפשרויות ההתאמה האישיות שלה מאפשרות לעסקים לצמוח. התשתית הבלתי מוגבלת מאפשרת יכולת להתמודד עם כמות מק״טים גדלה, מאפשרת הגדלת טראפיק באתר, כלי שיווק משולבים, יכולות מכירה רב ערוציים ואפשרות קלה וזולה יחסית להקמת אתרים נוספים לצורך התרחבות בחו״ל.


שופיפיי ו- BOA Ideas

יתרון גדול נוסף הוא האופציה לשירותים של אחת החברות המובילות בתחום האיקומרס לעסקי שופיפיי –  BOA Ideas. סוכנות הפיתוח הגדולה והמובילה בישראל המעניקה שירותי פיתוח: הקמת אתרים, ביצוע אינטגרציות, פיתוח פיצ׳רים ומערכות ונוסף לאלה גם שירותי ייעוץ וניהול טכני תוך מציאת הפתרונות היעילים ביותר בשופיפיי. אם אתם מכוונים למקסימום, BOA  Ideas יהיו השותפים שלכם לדרך ויאפשרו לכם למקסם את ההצלחה שלכם. 


לסיכום 

אם אתם עדיין משתמשים במערכת מג׳נטו, מעבר לשופיפיי יוריד מכם את ההתעסקות בטכנולוגיה ויתן לכם את האפשרות להתרכז במה שאתם עושים הכי טוב –  בניית המותג שלכם!