שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמתאימה לעסקים בכל גודל, אך לעסקים עם פעילות אונליין רחבה ומורכבת, קיימת תוכנית הפרימיום Shopify Plus, שמספקת כלים מתקדמים, התאמות אישיות, ואינטגרציה עם מערכות ארגוניות כמו ERP ו- CRM. בנוסף שופיפיי פלוס מציעה אוטומציות וגמישות בניהול, ותמיכה 24/7, מה שמבטיח ביצועים גבוהים ותגובה מהירה לצרכים משתנים.


כדי למצות את הפוטנציאל של שופיפיי פלוס, כדאי להיעזר בשותף מקצועי שמבין לעומק את המערכת. BOA Ideas, סוכנות שופיפיי מובילה בישראל מאז 2008, נמנית על 400 השותפים הרשמיים של Shopify Plus בעולם ומלווה חברות המפעילות חנויות איקומרס בארץ ובעולם. כתבה זו סוקרת את השירותים שאנחנו נותנים ללקוחות שלנו כמומחי שופיפיי.



שירותי מומחה שופיפיי ב-BOA Ideas כוללים:


אפיון מערך שופיפיי פלוס

לפני הקמת אתר, שלב איפיון הצרכים הוא קריטי להצלחת הפרויקט. תהליך זה כולל הבנת המטרות העסקיות של החברה, זיהוי קהל היעד, והגדרת הפונקציות המרכזיות שהאתר צריך לספק. באיפיון נבחנים גם תהליכים תפעוליים, כגון אינטגרציה עם מערכות ארגוניות (כמו ERP ו-CRM), חוויית המשתמש (UX), ועיצוב ממשק המשתמש (UI). תכנון מדויק של צרכים אלו מאפשר לפתח אתר מותאם אישית, שעונה בצורה אופטימלית לדרישות העסק ומספק חוויית משתמש איכותית שמובילה לתוצאות עסקיות טובות יותר.אדריכל מערכת מומחה שופיפיי יאפיין יחד איתכם את כל צורכי העסק, בכל הרבדים:


  • Front-end - נראות האתר, יכולות וכלים
  • Beck-end - ממשקים נדרשים למערכות ארגוניות אחרות
  • סקירה של כל המערכות הרלוונטיות למערך האיקומרס שלכם והאופן בו הן "מדברות" זו עם זו.
  • דיגיטציה ושדרוג לתהליכים הלוגיסטיים הקיימים 
  • תכנון יכולות לוגיסטיות חדשות ליצירת תהליכים אוטומטיים (למשל: חיבוריות מלאה למערכת שירות לקוחות, המאפשרת עדכונים סימולטניים במערכות הקשורות) 


בחירת תבנית מתאימה לאפיון ולצרכים עם מומחה שופיפיי

חנות התבניות של שופיפיי מציעה גלריה ובה כ-200 תבניות עם פיצ׳רים מוכנים לחנות איקומרס, חלקן חינמיות וחלקן תמורת תשלום חד-פעמי. עם זאת, במרבית המקרים אין תבנית שמכילה את כל הדרישות והצרכים שלכם ולכן יש להוסיף פיצ'רים ואלמנטים עיצוביים ייחודיים בפיתוח, שאינם מופיעים בתבניות המוכנות של שופיפיי פלוס. לכן, מומחה שופיפיי יעזור לכם, לפי האפיון, לבחור את התבנית הקרובה ביותר לשאיפות שלכם מבחינת העיצוב, חוויית המשתמש והפיצ'רים השונים. בחירה מיטבית זו תחסוך פיתוח ועיצוב מ"אפס" ותקטין למינימום את הצורך בתוספות והתאמות ייעודיות עבור החנות שלכם מה שמבטיח חסכון בזמן ובכסף.


מיגרציה

BOA Ideas מתמחה במיגרציה של חנויות לפלטפורמת שופיפיי, כולל מעבר מפלטפורמות כמו Magento, Wordpress, ואתרים שפותחו Custom. הניסיון הנרחב שלנו בתהליכי מיגרציה מבטיח שהמעבר לשופיפיי פלוס יתבצע באופן מהיר, יעיל וללא תקלות ואובדן מידע. במסגרת זו, רבים מלקוחותינו רואים שיפור מיידי בתעבורה האורגנית לאחר המעבר ל-Shopify Plus. במסגרת שלב האיפיון, אנו מבצעים ניתוח מלא של ביצועי החנות הקיימת ומייעצים על הפרקטיקות הטובות ביותר במעבר לשופיפיי. אנחנו גם מיישמים את הכלים שנבחרו באיפיון- כולל כלים לניהול מלאי, מועדון לקוחות, שירות לקוחות ועוד. המטרה שלנו היא להבטיח מעבר חלק ויעיל, שיביא לתוצאות מיטביות עבור העסק שלכם. 


פיתוח והקמת מערך איקומרס

שופיפיי היא אומנם פלטפורמה אינטואיטיבית וידידותית למשתמש, אך מאחורי הקלעים, מסתתרת פלטפורמה חכמה, מורכבת ועתירת יכולות, המאפשרת פיתוחים ייחודיים לאתר האיקומרס שלכם. ההיכרות העמוקה של מומחה שופיפיי עם הפלטפורמה, מאפשרת שימוש יעיל בכל היכולות שהמערכת מציעה, ללא צורך בפיתוח ייעודי וללא עלויות נוספות. רק במקרים בהם הפלטפורמה אינה מציעה פתרון שמתאים בשלמות לצרכים שלכם, צוות מפתחי ה-Shopify Plus המיומנים שלנו, יספק לכם פתרונות מותאמים ויעילים וביניהם עבודות פיתוח באתר ופיתוח אפליקציות מותאמות אישית. כל זאת, כדי שתפיקו את התוצאות ואת התמורה הגבוהה ביותר ממערך האיקומרס שלכם.


אינטגרציה למערכות ארגוניות וצד שלישי

שופיפיי תהפוך להיות חלק בלתי נפרד ממערך המחשוב והמידע בארגון שלכם ולכן מומחה שופיפיי פלוס יוביל את תהליך ההתממשקות למערכות ה-ERP, ה-CRM ולמגוון מערכות ארגוניות נוספות בהתאם לצרכים המדויקים שלכם. במקרים רבים, הממשקים יתבצעו ב"קליק" ולעיתים יהיה צורך להקים ממשקים ייחודיים ולבצע התאמות בין המערכות השונות. בנוסף, מומחה שופיפיי פלוס יחבר את החנות למערכות צד שלישי ויאפשר להן לתקשר זו עם זו, להחליף ביניהן מידע ולעדכן אתכם בכל פעם שמשהו מתרחש בחנות שלכם.


השקה וליווי של מומחה שופיפיי לשיפור מתמיד

יש לנו כאן מחלקה שאנחנו קוראים לה- Shopify wizards, מומחיות שופיפיי שילוו אתכם אישית בהקמת האתר ולאחריו בקביעת ההגדרות, העלאת מוצרים, הגדרת תהליכים בממשק הניהול, הגדרת תהליכים אוטומטיים, התאמת מוצרים מהאקוסיסטם של חנות האפליקציות לצרכים שלכם ועוד, כדי שתיהנו, בכל רגע נתון, ממערך איקומרס עוצמתי ואפקטיבי.


BOA Ideas הבית לשופיפיי פלוס בישראל

BOA Ideas היא סוכנות פיתוח שופיפיי המובילה והמקצועית בישראל שפועלת משנת 2008 ומלווה עסקים בכל שלבי הקמת מערך האיקומרס בשופיפיי ו-Shopify Plus. 

בין אם אתם שוקלים לבצע מיגרציה מפלטפורמה אחרת, או אתם זקוקים למומחה שופיפיי שיעזור לכם להבין ולבצע אופטימיזציה למערך האיקומרס שלכן אתם מוזמנים לפנות אלינו. 

בין לקוחות BOA Ideas תמצאו עשרות מותגים מובילים שבנינו עבורם מערכי אונליין על פלטפורמת שופיפיי פלוס וביניהן: סודהסטרים, קבוצת פוקס, ניאופרם ועוד.


רוצים לדעת יותר על כל האפשרויות וההזדמנויות שמומחה שופיפיי פלוס של BOA Ideas יכול להציע לכם?

לפרטים ולתיאום פגישה >