אז מה בעצם עושה מתכנת שופיפיי?

בעולם המסחר האלקטרוני המתקדם ללא הפסקה, מפתחי שופיפיי הם הגיבורים הבלתי נראים מאחורי חנויות האונליין המצליחות. תחומי האחריות שלהם כוללים מגוון רחב של משימות שמטרתן לשפר את הפונקציונליות, הביצועים והמראה של אתרי שופיפיי ובנוסף, הם אחראיים על זרימה חלקה בין פלטפורמת שופיפיי לבין מערכות צד שלישי של הלקוח. 

הנה הצצה לתחומי העיסוק והכלים של מפתחי שופיפיי ב-BOA Ideas:


פיתוחי תבנית מותאמים אישית

המפתחים שלנו מתמחים בשדרוג תבניות להתאמה לזהות המותג ודרישותיו. אחרי שצוות מומחי השופיפיי שלנו בוחר ביחד עם הלקוח את התבנית הכי מתאימה לצרכיו, בד״כ נשארים עוד כמה דברים שהמותג רוצה לעשות ואנחנו עובדים בצמוד ללקוחות להבנת החזון שלהם ולהפיכתו לאתרים מרהיבים ועם חווית גלישה מעולה. זה כולל פיתוח פיצ׳רים ייחודיים כמו- גלילה אין סופית, שילוב וידאו ייחודי, תוספת מידע על מוצרים, טפסים ייחודיים ועוד. 


אינטגרציה של מערכות

בפרוייקט עם לקוח אנחנו לא מסתכלים רק על האתר, אנחנו מסתכלים על כלל העסק, על הצרכים שלו ועל התמונה הכללית ומחפשים לעשות אוטומיזציות ואינטגרציות בין מערכות כדי להקל על העסק ועובדיו. לכן המפתחים שלנו מתמחים בביצוע אינטגרציות לאפליקציות ומערכות צד שלישי ואם צריך גם להוסיף עוד פונקציונליות בין שתי המערכות. בין אם מדובר בתחום הסליקה, מערכות ניהול מלאי או כלי שיווק, המפתחים שלנו מוודאים שהחיבורים מוגדרים כהלכה ופועלים בצורה מיטבית בין המערכות. הניסיון שלנו בעבודה עם גורמי צד שלישי ועם API's חיצוניים כמו פריוריטי, 

SAP, זנדסק ועוד, חשוב במיוחד ללקוחות על פלטפורמת Shopify Plus שלהם יש בד״כ הרבה מערכות לוגיסטיות תומכות.


איתור ותיקון תקלות

לעיתים מגיעים אלינו לקוחות שכבר יש להם אתר שופיפיי קיים, חלק חשוב מתפקידו של מתכנת שופיפיי הוא איתור ותיקון בעיות טכניות ובאגים. זה מבטיח את הפעולה החלקה של המערך של הלקוחות שלנו. המפתחים שלנו מבצעים אבחון מקיף, מנתחים לוגים של שגיאות ומזהים את הסיבות השורשיות לבעיות המשפיעות על הביצועים או הפונקציונליות. הם מכירים את המקומות הרגישים כמו קונפליקטים בין תבניות לאפליקציות או בעיות תאימות בין דפדפנים ומכשירים.


שיפור אבטחה

לשופיפיי יש את מערך האבטחה המתקדם ביותר מבין פלטפורמות האיקומרס, מה שמשאיר למפתחים שלנו ליישם אמצעי אבטחה חזקים על המערכות צד שלישי המחוברות לשופיפיי, להגנה על נתוני הלקוחות הרגישים. זה כולל הגדרת הגדרות אבטחה, יישום פרקטיקות מומלצות להצפנת נתונים והבטחת עמידה בתקנים תעשייתיים כגון PCI-DSS. בדיקות אבטחה קבועות והתקנת תעודות SSL ואימות דו-שלבי הם חלק מהמשימות השוטפות שלהם.


מיומנויות חיוניות למתכנת שופיפיי

כדי להצטיין במשימות שמנינו, המפתחים שלנו צריכים לשלוט בכמה שפות וטכנולוגיות:

Liquid: ה-שפה המותאמת לשופיפיי, הכרחית להתאמה אישית של היבטים שונים של החנות, מדפי מוצרים ועד תהליכים בקופה.

CSS: חיונית לעיצוב והתאמה אישית של הניראות של תבניות שופיפיי, הבטחת חנויות מרהיבות בעלות חווית לקוח מותאמת למותג.

JavaScript: חיונית להוספת אינטראקטיביות, אלמנטים ושיפור מעורבות המשתמש והניווט.

HTML: חשובה לבניית תוכן, הבטחת עיצובים ידידותיים ותגובתיים ל-SEO.

טכנולוגיות Backend- מיומנות ב- TypeScript, PHP, Laravel, Node.js ו-React למשימות פיתוח והתאמה אישית מתקדמות.


הגישה של BOA Ideas: מפתרונות סטנדרטיים ליצירות מופת בהתאמה אישית

הגישה שלנו לפיתוח שופיפיי מבוססת על הבנה מעמיקה של צרכי הלקוחות שלנו ומתן פתרונות מותאמים אישית שעולים על ציפיותיהם. אנו מתחילים עם פתרונות שופיפיי סטנדרטיים ובאמצעות חשיבה יצירתית ושימוש חדשני בטכנולוגיה, מעצבים את הפתרונות המורכבים ליצירות מופת בהתאמה אישית.

החוויה של מתכנת שופיפיי ב-BOA Ideas

הניסיון של המפתחים שלנו ב-BOA Ideas ממחיש את החשיבות שאנו מייחסים להתפתחות מקצועית ותמיכה בצוות שלנו. המפתחים שלנו זוכים לסביבה שמעודדת צמיחה, יצירתיות ולקיחת יוזמה. "ב-BOA Ideas אני מרגישה בטוחה ללמוד ולהביא רעיונות חדשים" מספרת אחת מהמפתחות שלנו. "זו סביבה תומכת שבה כולם מרגישים בנוח לשאול אחד את השני, ללמוד ולפתור אתגרים מורכבים ביחד." המפתחים שלנו נהנים מהעבודה המגוונת, שיש בה לקוחות שונים ופיתוחים שונים. "ב-BOA Ideas נותנים אחריות לעובדים ואני מרגיש שאני לא 'רק' מפתח. יש לי הזדמנות לעסוק בניהול פרויקטים ו- Detail design" אומר מפתח נוסף מהצוות.

מבט לעתיד

כשאנו מביטים לעתיד, אנו מחויבים להמשיך ולדחוף את גבולות הפיתוח על פלטפורמת שופיפיי. אנו מתרגשים מהאפשרויות הצפויות ומצפים להמשיך לעזור למותגים להפוך את פעילות המסחר האלקטרוני שלהם ליצירות מופת בהתאמה אישית.

למה לבחור ב-BOA Ideas לפיתוח שופיפיי?

בין אם אתם עסק שמחפש לשפר את הנוכחות המקוונת שלו ובין אם אתם מפתחים שאפתנים המעוניינים להצטרף לצוות שלנו, BOA Ideas מציעה מומחיות שאין כמותה וסביבה תומכת לצמיחה וחדשנות. המסע שלנו בפיתוח שופיפיי הוא מסע של למידה מתמשכת, יצירתיות ומחויבות למתן תוצאות יוצאות דופן.

הצטרפו אלינו למסע המרתק הזה וחוו את ההבדל שפתרונות מסחר אלקטרוני מותאמים אישית יכולים לעשות עבור המותג שלכם.