מה זה שופיפיי פלוס?

שופיפיי פלוס היא התוכנית היקרה ביותר של שופיפיי, והיא מיועדת לרוב לעסקים גדולים (תאגידים או enterprise) בעלי נפח מכירות גבוה מאוד, מספר שווקים בעולם, ומורכבות תפעולית שמצריכה יכולות נרחבות בדגש על אוטומציות שיווקיות ואופרטיביות. 


בכתבה זו נדבר על היתרונות של התכנית, על העלות שלה ונענה על השאלה למי כדאי לשדרג לשופיפיי פלוס?


לשופיפיי פלוס יש מספר יתרונות:


  • ניהול תהליכים אוטומטיים
  • ניהול מבצעים מורכבים
  • תזמון ניראות עיצובית ומבצעים
  • גישה ליכולות API נרחבות
  • נציג אישי של שופיפיי אליו ניתן לפנות ישירות
  • שינוי הניראות של הצ'ק אאוט
  • יכולת להטמיע תוספים והרחבות כמו אפליקציות שירות וקידום מכירות בלעדיות לתוכנית


מתוך הרשימה המרשימה מעלה, יש כמה יכולות שראוי להרחיב עליהן:

שופיפיי Flow

שופיפיי Flow היא מערכת המאפשרת להגדיר תהליכים אוטומטיים של אירועים ותגובות. כך למשל, נוכל להגדיר שליחה של התראה בדואר אלקטרוני למנהל האתר כשקולקציה מסויימת או פריט מסויים מגיעים למינימום המלאי המוגדר במערכת. דוגמה נוספת היא האפשרות לזהות אוטומטית את חברי המועדון בעת גלישתם באתר ולספק להם אחוזי הנחה בשלב התשלום. יתרה על זאת, נוכל להוסיף גם שליחה אוטומטית של קופון הנחה לרכישה הבאה של אותם לקוחות. 


בנוסף לאירועים והתגובות שתוכלו להגדיר ידנית, שופיפיי מציעה גם רשימה של אוטומציות שימושיות שתוכלו להטמיע.

שופיפיי Scriprts

שופיפיי Scripts משמש לרוב לניהול של מבצעי הנחות וקופונים מורכבים כמו למשל מבצעי הנחת כמות (באנדלים), כך למשל באמצעות Scripts נוכל להגדיר מבצעים של 3 פריטים במחיר של 2. 


מאחר ושופיפיי פלוס פונה לתאגידים שיש להם לרוב גם חנויות פיזיות, הגיוני שאלה יזדקקו לאפשרות להעתיק את המבצעים המורכבים יותר מהחנויות הפיזיות לזו הדיגיטלית. לכן, שופיפיי Scripts מנגישה להם את האפשרות להקים במערכת המקוונת מבצעים ייחודיים ששונים מאפשרויות ברירת המחדל של שופיפיי.

שופיפיי Launchpad   

שופיפיי Launchpad הוא כלי ליצירה של אירועים שיווקיים מוגדרים מראש. לדוגמה, אם אנחנו מצפים לחג או חגיגת מכירות כמו הבלאק פריידי בעוד פרק זמן מסוים, אפשר להחליט על השינויים במראה האתר והמבצעים המיוחדים, נוכל להגדיר מראש את השינויים והעיצובים שנרצה לראות באתר: נבליט מוצרים רלוונטיים, נתן הנחות מיוחדות מוגבלות בזמן, האדר חגיגי וכו׳ וכשיגיע יום המכירות האתר יעלה לפי התאריך והשעה שהגדרנו. נוכל כמובן גם לקבוע את המועד בו נרצה לסיים את האירוע השיווקי כך שהאתר יחזור, בלי שום התערבות נוספת מצידנו, למצבו המקורי בתום האירוע.

גישה ליכולות APIs מתקדמות

עוד יכולת שקיימת אך ורק בתוכנית שופיפיי פלוס היא גישה ל-API נרחבים ומורכבים יותר. לדוגמא, ממשק הנחוץ לשם סליקה של שוברי מתנה (כמו מולטי פאס, שמספק תמיכה לשוברי BuyMe), ממשק למערכות מועדוני לקוחות המקנים הנחה (כמו "חבר") ועוד.

שופיפיי פלוס - כמה זה עולה?

התמחור של תכנית שופיפיי פלוס שונה מהתמחור בתכניות האחרות של שופיפיי. בעוד תכניות אחרות דורשות תשלום חודשי קבוע ועמלת מכירה, בשופיפיי פלוס התשלום החודשי הינו $2,000 או לחילופין 0.25% עמלת מכירה - הגבוה מבין השניים. הקו עובר בסכום מכירות חודשי של 800 אלף דולר. כלומר, אם נפח המכירות החודשי של חנות השופיפיי שלכם יעלה על הסכום, התשלום יהיה 0.25% מהמכירות ואם לא עברתם את הסכום תשלמו $2000 באותו החודש.


בנוסף לתשלום הזה שופיפיי מוסיפה 0.15% עמלת סליקה לכל קניה. הסיבה לעמלה זו היא שעסקים בישראל לא סולקים עם מערכת התשלום המובנית של שופיפיי - שופיפיי Payments וכל עיסקה שעוברת משופיפיי לספק סליקה חיצוני מחוייבת בתשלום העמלה הנוספת של 0.15%.

מתי נכון לשדרג לשופיפיי פלוס?

הסיבות לשדרג לשופיפיי פלוס קשורות לרוב בצורך בגישה ליכולות מיוחדות עליהן הרחבנו מעלה. עם זאת, הסיבה הנפוצה ביותר לבחור בשדרוג היא כלכלית. אם ההוצאה שלכם כיום בתכנית בה אתם נמצאים מתקרבת לסכום $2,000, אז תשקלו אם משתלם לכם להשתדרג לשופיפיי פלוס, על כל יכולותיו.


רוצים לדעת עוד על שירותי BOA Ideas וכיצד נוכל לסייע לכם בהקמת חנות שופיפיי פלוס? צרו עמנו קשר ונשמח לספר לכם.