מה זה שופיפיי POS?

שופיפיי POS היא אפליקציה רשמית של שופיפיי שתומכת במכירה בחנויות פיזיות. בעזרתה ניתן לנהל מכירות, מלאים של המוצרים ואפילו מועדון לקוחות בצורה הוליסטית.


היתרונות של שופיפיי POS לעסקים

כל עסק שמנהל במקביל מכירות באתר שופיפיי ובנקודות מכירה פיזיות יכול להפיק ערך רב משופיפיי POS. למערכת יתרונות רבים שיכולים לסייע לכם לנהל את המכירות והמלאי בעסק שלכם בצורה מיטבית:

מערכת מכירה אחידה

היתרון המובהק ביותר של שופיפיי POS הוא איחוד מערכות המכירה בנקודות המכירה ובאתר השופיפיי שלכם. איחוד מערכות המכירה מאפשר שמירה ועדכון של כל נתוני המכר מכל ערוצי המכירה במקום אחד.

ריכוז ניהול מלאי

בין אם יש לכם מחסן אחד שמפיץ סחורה גם להזמנות האונליין וגם לחנויות או שיש לכם מספר מחסנים, שופיפיי POS מאחדת בין כל המערכות ומאפשרת עדכון מלאי אוטומטי על כל תנועה של מוצר מהמלאי, לרבות תנועות מלאי בין מחסנים ונקודות מכירה. בין אם מדובר במוצר שנמכר בחנות ובין אם מדובר במכירת אונליין, המערכת מרכזת למענכם את כל המכירות במקום אחד, דבר שחוסך זמן יקר למנהלי המלאי ומסייע לניהול השוטף של העסק.

תמיכה אחידה בכלי שיווק

שופיפיי POS מאפשרת מימוש קופונים, שוברי מתנה, מבצעים והחזרות במערכת לא משנה מהו ערוץ המכירה. אפשרות זו משפרת משמעותית את חווית הלקוח בכך שהיא מאפשרת, בין היתר, להחזיר בחנויות מוצרים שנרכשו אונליין.

מערכת דוחות משולבת

שופיפיי POS תציג לכם דוחות מכירה משולבים של כלל ערוצי המכר שלכם (מקוונים ופיזיים) עם יכולות ליצור פילוחים, לראות סטטיסטיקות ולצפות בנתונים פרטניים. באמצעות איחוד הנתונים תוכלו לקבל תמונה כוללת יותר 

של הביצועים של ערוצי המכירה השונים ונקודות המכירה השונות שלכם ולקבל החלטות על בסיס זה. 

התאמה אישית של חווית הלקוח

עם שופיפיי POS תוכלו לדעת את היסטוריית הרכישות של הלקוחות שלכם בכל הערוצים ולהשתמש בנתונים הללו כדי לקבל תובנות מעמיקות יותר על הצרכים והרגלי הצריכה של לקוחותיכם. מלבד זאת, תוכלו לשפר את חווית הקניה ולבנות עם לקוחותיכם מערכות יחסים חזקות יותר מבעבר באמצעות הקמת מועדון לקוחות ופעילויות שיווק ופרסום מותאמות אישית.

BOA Ideas מתאימים את שופיפיי POS בדיוק בשבילכם! 

אנחנו ב-BOA Ideas מציעים לכם להטמיע את שופיפיי POS בנקודות המכירה שלכם בעזרתנו, ולהתאים את המערכת לצרכים העסקיים, שיווקיים, תפעוליים ולוגיסטיים של העסק שלכם.


תהליך ההטמעה של שופיפיי POS בחנויות שלכם מתחיל בשיחה שבמהלכה אנו נבין ביחד איך אתם עובדים ומה ההתאמות שיש לעשות על מנת שהמערכת תעבוד בשבילכם בצורה המיטבית. נתאים את החומרה המתאימה ביותר כחלק מתהליך ההטמעה. נספק לעובדים שלכם ולכם הדרכות בתפעול וניהול מערכת שופיפיי POS. ההדרכות הן קלות ואינטואיטיביות ונוצרו על ידינו כדי שאתם והעובדים שלכם תוכלו להתנהל בצורה היעילה ביותר.

שופיפיי POS: לא רק קופה

היתרונות השונים בשימוש של שופיפיי POS כגון איחוד מערכות, חיסכון בזמן וכסף וניהול מלאי במקום אחד הופכים את שופיפיי למערכת המתקדמת, האפקטיבית והנוחה ביותר כיום לעסקים שעובדים עם חנויות שופיפיי מקוונות ונקודות מכירה פיזיות במקביל.


אתם מוזמנים לפנות אלינו ל-BOA ideas ולשמוע עוד כיצד נוכל לגרום לשופיפיי POS למטב, לייעל ולפשט את תהליכי המכירה וניהול המלאי שלכם על פני כל ערוצי המכירה.


למידע נוסף מוזמנים להכנס לכאן: https://boaideas.co.il/shopify/pos