מותגי על של חנויות שופיפיי


Kylie cosmetics

קיילי קוסמטיקס הוא מותג הקוסמטיקה האמריקאי של אחת הכוכבות הגדולות ביותר היום ממשפחת קרדשיאן- ג׳נר, קיילי ג׳נר. חנות האיקומרס של המותג מנוהלת דרך שופיפיי פלוס, המאפשרת התמודדות עם מספר משתמשים גדול מאוד בו-זמנית. לצורך הדוגמה, באוגוסט 2016 האתר טיפל ביותר מ-200 אלף מבקרים בת אחת ורשם את מספר המבקרים הגדול ביותר בהיסטוריית המסחר האלקטרוני. הצמיחה של האתר נבעה מהשימוש הרחב ברשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם, דרכן מגיע אחוז גדול מהמבקרים.


Skimz 

עוד מותג אופנה מבית הקרדשיאן הוא המותג סקימז ששייך לאחות המפורסמת ביותר – קים קרדשיאן. זוהי דוגמה מצוינת להבין את האפשרויות שנותנת שופיפיי פלוס. אפשר לראות איך צוות השיווק של אחת הסלביות המוכרות בעולם המותג רתם את הפיצ׳רים השונים של הפלטפורמה כדי ליצור לגולשים חווית גלישה וקנייה אישית ומדויקת, המתכתבת בצורה מושלמת עם המותג "קים קרדשיאן".  


Heinz 

את מותג המזון היינץ כולנו מכירים בעיקר בזכות הקטשופ המפורסם ואת המוצרים השונים של החברה אפשר לרכוש ברחבי העולם וגם כאן אצלנו ברשתות המזון בישראל. במהלך משבר הקורונה, כשעסקים רבים הסתמכו על שיווק ישיר ללקוחות דרך חנויות, הקים המותג אתר שופיפיי בשלושה שבועות בלבד והחל למכור לראשונה את המוצרים שלו ישירות ללקוחות (D2C). מהלך שנראה לרבים בזמנו כמו מהלך די מטורף, ולימים הוכיח את עצמו ובענק. היום עסקאות האונליין הן נתח גדול ברווחי החברה שהצליחה לגדול ולהתפתח מתוך הקושי באמצעות פלטפורמת שופיפיי. 


Allbirds

יש מעט סיפורים בעולם האופנה כמו הסיפור של אולברדס שמוצר הדגל שלו הוא ״הנעליים הנוחות בעולם״. מותג קמעונאי שהגיע לשווי שוק מוערך של מיליארד דולר רק שנתיים אחרי היווסדו. המותג התחיל ישירות באונליין אבל כשאולברדס יצא מהאתר שלו לעולם הפיזי, הוא היה זקוק לחוויית קמעונאות מעולה לא פחות עבור לקוחותיו. הם התקינו במעל 20 חנויות פיזיות Shopify POS ‏(קופות מכירה של שופיפיי) שיצרו עסק אומניצ׳נל מדהים.


Staples

Staples היא חברה אמריקאית המשווקת ציוד משרדי לעסקים. בפתיחת השוק בקנדה לעולם האיקומרס בחרו להשתמש בשופיפיי כדי לשווק את המוצרים שלה ללקוחות קצה, ובהמשך הגדילו לעשות כשהחלו להשתמש בשופיפיי B2B ובנתה ממשק ייעודי ללקוחות העסקיים שלה, מהלך שעזר לה להגדיל מכירות ונפח עבודה בעשרות אחוזים, תוך ניהול שני המערכים מתוך מערכת אחת. 


Penguin Books 

Penguin Books הוא מותג הוצאה לאור בריטי שקיים עוד משנת 1935. מתוך קריאה נכונה והבנה של המציאות המשתנה, החליטו בחברה להתחיל למכור את הספרים אונליין דרך פלטפורמת שופיפיי, כשמהר מאוד נוספו עוד מוצרים כמו מתנות, אקססוריז לבית, גיפט קארדס ועוד. באמצעות תבניות עיצוב לחנות שופיפיי הצליחו המתכנתים של האתר ליצור חוויה ייחודית מאוד שהיא הדבר הקרוב ביותר לביקור בחנות ספרים.


Netflix 

את ענקית הסטרימינג נטפליקס אין ממש צורך להציג, אבל אתם אולי תוהים מה הקשר בין שירות סטרימינג לבין אתרי איקומרס וחנויות מקוונות? ובכן, מתברר שלחנות וירטואלית יש יתרונות גם כשלא מדובר בעסק שמוכר מוצרים פיזיים ונטפליקס הוכיחה זאת בענק. באתר שהקימה היא מוכרת פריטי אספנות במהדורה מוגבלת מכל הסדרות הפופולריות ביותר כמו ״דברים מוזרים״, ״משחקי הדיונון״, ״אוזארק״ ועוד. קברניטי החברה הודו בעבר שהיו מעט סקפטיים לפני המהלך ואפילו הם הופתעו לנוכח הנהירה של המעריצים המושבעים שמבקרים באתר בהמוניהם מדי יום. 


Red bull 

רד בול נחשבת לענקית משקאות האנרגיה בעולם ואחראית על נתח שוק של כמעט 40 אחוז מהענף. כמו מותגים גדולים אחרים, החליטה החברה להקים חנות שופיפיי שדרכה היא מציעה ללקוחות ולחובבי המותג לרכוש מוצרים במשלוח עד הבית, כולל משקאות במהדורה מוגבלת ומרצ׳נדייז של המותג. 


סודהסטרים

חברת סודהסטרים, מפיצה את מוצריה דרך קמעונאים בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם. בשנים האחרונות אימצה החברה מודל עסקי ישיר לצרכן (D2C), עם הקמת אתרי איקומרס ב-16 שווקים והיד עוד נטויה. מהלך זה מאפשר קשר ישיר בין המותג ללקוחותיו, מסייע להבין טוב יותר את חווית המשתמש ולשפר אותה באופן מתמיד. סודהסטרים בחרה להשתמש בפלטפורמת שופיפיי להקמת האתרים, מהלך שתמך בערוץ המכירות החדש והוביל לצמיחה הדרגתית של נתח המכירות הישירות ללקוח.


טרמינל X יוון

כאשר בטרמינל X החליטו להרחיב את פעילות המותג אל מחוץ לישראל בשוק היווני, הם בחרו בשופיפיי כדי להקים חנות מקוונת המציעה חוויית משתמש דומה למותג בארץ, אך כזו המותאמת לשוק היווני. האתר חובר למערכות לוגיסטיות ותפעוליות באופן חלק, בתוך שימוש ביכולות הגמישות וההתאמה האישית שמאפשרת הפלטפורמה. שופיפיי מאפשרת הקמה מהירה ויעילה של אתרי איקומרס למותגים מכל הגדלים, גם בפריסה גלובלית.


לסיכום

לא מפתיע שמותגי העל בחרו דווקא בשופיפיי כפלטפורמה למכירת מוצרים אונליין, שכן מדובר בלי ספק בפלטפורמה המתקדמת והיעילה ביותר. בניית חנות שופיפיי היא אומנות בפני עצמה, ואם מכירים את הפלטפורמה הזאת לעומק ויודעים לרתום אותה לטובתנו, היא יכולה לשרת עסקים גדולים בצורה נפלאה, לתמוך בחיזוק המותג וכמובן לאפשר צמיחה באחוזי ההמרה והמכירות. רוצים לבנות גם למותג שלכם חנות שופיפיי? זה הזמן להצטרף למותגים הגדולים בעולם. צוות המומחים שלנו ב-BOA Ideas ישמח לבנות עבורכם את החנות המקוונת שלכם וללוות אתכם באופן שוטף בכל שלבי התהליך.