אודות

חברת רד סי היא חברה מובילה המתמקדת במוצרים ייחודיים לשוק האקווריומים והחיים הימיים ללקוחות פרטיים ועסקיים. החברה הגיעה אלינו עם חזון ברור לאתר חדש המותאם לצרכים המדויקים שלה, הדרישות כללו שילוב תהליכי עבודה מורכבים, מבנה תצוגה מותאם אליהם, ופיתוח פונקציונליות ייחודית למכירות B2B הכולל דרופשיפ לבית הלקוח.


האתגרים

האתגר המרכזי נבע מהעובדה שפלטפורמת Shopify מותאמת בעיקר למכירות B2C. בשנים האחרונות הפלטפורמה משכללת את יכולות למותגי-B2B, אך חברות תעשייתיות המוכרות לעסקים נדרשות להתמודד עם צרכים ייחודיים ומורכבים במגוון תחומים. חברת "רד סי" ביקשה לשלב פתרונות מותאמים אישית שיאפשרו ניהול חכם של עמודי קולקציה, מחירים דינמיים, ותהליכי עבודה מוגדרים. הוחלט שלא להכניס לאתר עמודי מוצר ולכן נדרשו הרבה התאמות בעמודי הקולקציה המציגים בצורה ייחודית תתי-קולקציות ומשפחות מוצרים בצורה ידידותית למשתמש. כמו כן, היה צורך לשלב שני תהליכי עבודה נפרדים בעמוד הבית: ספק לחנות וספק ללקוח, עם התאמה אישית בצ'ק אאוט. החברה נדרשה גם ליכולות B2B מתקדמות, כמו תצוגת מחירים מותאמת (מחיר מומלץ לצרכן ומחיר סיטונאי), מבצעי "מיקס אנד מאץ'", ותמיכה בדרופשיפינג להזמנות אקווריומים ואביזרים נלווים. לרד סי חשובה מאד שפת המותג והאסתטיקה וכמו כן יצירת חווית לקוח מעולה ללקוחותיהם.


הפתרונות


מבנה עמוד הבית ותהליך הרכישה 

פיתחנו שני תהליכי עבודה נפרדים בעמוד הבית: אחד לעסקים הרוכשים סחורה לחנויות והשני לעסקים היכולים להזמין בדרופשיפ עם משלוח ישיר ללקוחות שלהם וכל זה עם בתצוגה נפרדת של מוצרים שונים במחירים שונים. בעמודי הקולקציה תוכנן מבנה מותאם לקטלוג המאפשר עבודה עם תתי-קולקציות, כשבכל תת-קולקציה מופיעות תתי-משפחות מוצרים, והכול מוצג בתצוגה ידידותית וברורה.


מבנה תצוגת מוצר ומחירים

עיצבנו תצוגת מוצר המותאמת לדרישות פרטניות, כולל חיווי מלאי מעודכן בזמן אמת ליד כל מוצר. המערכת מאפשרת ללקוחות לראות מידע עדכני ומדויק על זמינות המוצרים בצורה ברורה וכמו כן, לפתוח חלונית עם פירוט נוסף על המוצר. על המוצרים מופיעים מחירים כפולים: מחיר מומלץ לצרכן ומחיר לסיטונאי. נוסף לכך, הטמענו אפשרות מבצעי "מיקס אנד מאץ'" שבה החברה מגדירה אחוזי הנחה על קולקציות, והממשק מחשב באופן דינמי את המחיר הסופי של כל מוצר בהתאם להנחה שנבחרה.


תפריט צד מותאם ל-B2B

תפריט צד מתקדם הכולל אייקונים ייחודיים עוצב במיוחד עבור דרופשיפינג ומכירות B2B. התפריט מאפשר ניווט אינטואיטיבי ומותאם לצרכים המורכבים של לקוחות עסקיים.


פתרונות ייעודיים לדרופשיפינג

האתר מאפשר ביצוע הזמנות ייחודיות של אקווריומים ואביזרים נלווים באמצעות מערכת דרופשיפינג מתקדמת, שמותאמת במיוחד לצרכי הלקוחות העסקיים והצרכנים הסופיים שרוכשים דרכם.


שיפור הנראות וחוויית הלקוח

שמנו דגש מיוחד על עיצוב אתר שיתאים לערכי המותג של רד סי של איכות ומקצועיות. פיתחנו עיצוב מוקפד הכולל חוויית משתמש זורמת ואינטואיטיבית, המאפשרת ללקוחות העסקיים לגלוש בנוחות ולמצוא את המוצרים הרלוונטיים להם במהירות, תוך שמירה על אחידות ואסתטיקה בכל עמודי האתר.


התוצאה

רד סי הקימו אתר מכירות B2B בניראות מתקדמת, המותאם בצורה מדויקת לצרכים המורכבים של החברה ולקוחותיה. האתר לא רק משפר את חוויית המשתמש אלא גם תומך בתהליכי עבודה פנימיים, ומאפשר צמיחה ושיפור משמעותי בתפקוד העסקי.

הפרויקט מדגים כיצד ניתן לקחת צרכים ייחודיים של חברות יצרניות ולתרגם אותם לפתרונות דיגיטליים מתקדמים עם ערך מוסף אמיתי לחברה.