פלטפורמת שופיפיי

עסקים רבים ברחבי העולם בוחרים בשופיפיי כדי להקים את החנות המקוונת שלהם ולאפשר להם למכור ללקוחות בכל מקום בעולם את המוצרים שלהם. הפלטפורמה הזאת כבשה את השוק של פיתוח אתרי איקומרס (Ecommerce), והיא מאפשרת ללקוחות מכל הסוגים והגדלים ליהנות מחנות מקוונת מעוצבת, מתקדמת ונוחה לשימוש של כל הצדדים. היתרונות הגדולים של שופיפיי הן אבטחה מקיפה ושרתים גדולים ויציבים, עדכונים אוטומטיים וקבועים בלי מגע אדם והעיצוב שיכול להתבצע בעזרת שימוש בתבניות שופיפיי העומדות ברף גבוה של מהירות טעינה, הנעה לפעולה ולמכירה, חוויית משתמש פשוטה וקלה ועוד.

בחירת תבניות עיצוב שופיפיי

הקמת האתר שלכם ועיצובו קלים מתמיד בעזרת חנות התבניות של שופיפיי, שבה תמצאו מגוון של תבניות אפשריות עבור האתר שלכם. הינה כמה מהטיפים שלנו לבחירה נכונה של תבנית לאתר שלכם:

1. אפיון רשימת הדרישות מהאתר לפני בחירת התבנית

לפני שאתם בוחרים תבנית, אתם צריכים לדעת בדיוק מהן הדרישות שלכם ממנה כמו: מה התקציב שלכם לתבנית? האם יש בה יכולת הפעלת סרטונים? מה האפשרויות ליצירת דפי נחיתה או בלוג וכו׳. לאחר שתהיה לכם רשימה מפורטת ככל האפשר של הדרישות, תוכלו למצוא את התבניות העונות על רוב דרישותיכם ולהחליט האם אתם מסתפקים באפשרויות הקיימות או מוסיפים לתבנית את האפשרויות הנוספות על ידי פיתוח. 

אנחנו מזמינים אתכם לקבל מאיתנו הכוונה המבוססת על הניסיון שלנו בבחירת תבניות שהעבודה איתן קלה יותר מאחרות מאחר והחשיבות של בחירת תבנית מתאימה היא אדירה כשרוצים לבצע התאמות אישיות בפיתוח. 


2. חפשו תבנית בנישה שלכם

כל תבנית יכולה להתאים לכל בית עסק, אך חנות מקוונת המוכרת מוצרי חשמל תיראה אחרות מאתר אופנה או מזון. לנוחיותכם בחנות התבניות של שופיפיי תמצאו סוגים רבים של עיצובים לפי ענפים בכל מיני סגנונות, כדי שתוכלו להתאים את ה"אווירה" של האתר שלכם לנישה שאתם נמצאים בה. אתם יכולים גם לשאוב השראה ממתחרים או ממותגים מובילים ובעזרתנו להבין על איזו תבנית הם עובדים.


3. התאמת התבנית לשפת המותג

כשאנחנו מלווים לקוחות בבחירת תבנית אנחנו מזקקים רשימה של הפיצ׳רים והעקרונות החשובים ביותר לכל לקוח ולמותג שלו ומתאימים כמה שניתן את התבנית לשפת המותג- צבעוניות, ניראות כללית, כמה אינפורמציה רוצים להציג על כל מוצר , איפה הדגש של המותג בחנות ועוד.


4. בחרו בתבנית רשמית ששופיפיי אישרה

אנחנו ב-BOA Ideas תמיד ממליצים לבחור בתבנית רשמית של שופיפיי משום שכל תבנית נבדקת בקפידה לפי הקריטריונים לחוויית לקוח טובה ולפיצ'רים ממירים ומונעי נטישה. שופיפיי מודאים גם שמפתחי התבנית מספקים שירות לקוחות ראוי. רק התבניות הטובות ביותר מתפרסמות (מאות אחדות), והן ממשיכות לעבור ביקורות של שופיפיי כדי לוודא שבכל שינוי או עדכון התבניות של הרשמיות יעברו את העדכון בצורה אוטומטית ונוחה וללא תקלות.


סיכום

BOA Ideas היא החברה המובילה בישראל לשירותי תמיכה ופיתוח אתרי שופיפיי, ועוזרת למותגים מובילים להפיק את המרב מהפלטפורמה. אנחנו ממליצים על תבניות שופיפיי משום שהן מכוונות לחוויית לקוח מוצלחת ולמכירות על סמך הניסיון הרב של שופיפיי בתחום, המבוסס על 4 מיליון חנויות קיימות. 

ניתן להקים חנות שופיפיי גם בלי תבנית, אך זה ידרוש מכם משאבים רבים ושעות רבות של עיצוב ופיתוח. גם למותגים גדולים אנחנו ממליצים להיתמך בתבניות שופיפיי, ואנחנו ב-BOA Ideas נדאג לכל הצרכים הנוספים שלכם באתר שלכם עד התוצאה הרצויה.