בעולם הדינמי והטכנולוגי כיום בו לקוחות התרגלו לקנות אונליין, רוב העסקים הקמעוניים מבינים שאתר מכירות אונליין הוא ערוץ חשוב נוסף למכירות, דרכו הם מוכרים מוצרים ללקוחות בארץ ובעולם. אם אתם עסק בצמיחה המחפש פלטפורמה נוחה ומבוססת ענן שתעזור לו לצמוח, שופיפיי היא מה שאתם מחפשים. שופיפיי הוקמה ב- 2006 על ידי יזמים שבסך הכול רצו להקים אתר למכירת ציוד סקי ולא מצאו פלטפורמה טובה דיה, אז הם בנו פלטפורמה משל עצמם ומאז לא מסתכלים אחורה. כיום כ-10,000 העובדים שלה ממשיכים לשפר ולייעל אותה כשהמטרה היחידה היא שיפור המכירות של מיליוני החנויות הפועלות על שופיפיי. 

בכתבה זו נפרוס את היתרונות המרכזיים של הפלטפורמה:

פלטפורמת ענן (SAAS) – אין צורך לדאוג לאבטחה ולשרתים

לחנות מקוונת יש מטרה אחת עיקרית – מכירות של מוצרים ושירותים. מכירה לא יכולה להתקיים בלי שהלקוחות ישלמו עליה, ובעסקאות אונליין יש עוד יותר צורך לדאוג למערכת אבטחה מפותחת שתבטיח לכל הצדדים עסקאות מאובטחות והימנעות ממקרי הונאה וגניבת פרטי תשלום. פלטפורמת שופיפיי נועדה למסחר מקוון, והיא מכילה בתוכה כבר את כל מה שאתם צריכים כדי שהתשלומים לחנות שלכם תהיה מאובטחת ושהמידע של הלקוחות שלכם יהיה שמור. כמו כן, אתם לא תצטרכו לדאוג לשרתים שעליהם תאחסנו את החנות ואת כל המידע – שופיפיי דואגת לזה עבורכם. כשאתם מקימים חנות כל נושא האבטחה, השרתים וגם עדכוני השרתים מטופלים ברמה הכי גבוהה. גם הלקוחות שלכם יהנו מאותם השרתים והתשתיות שיש למותגי ענק שעל שופיפיי: קיילי קוסמטיקס, טסלה, אלו יוגה ועוד.

הקמת אתר מהירה וזולה יחסית לפלטפורמות אחרות

תהליך הפתיחה של חנות בשופיפיי די מהיר – בוחרים את חבילת השירותים שאתם מחליטים עליה לפי אחד ממסלולי הפלטפורמה (תוכניות בסיסיות או שופיפיי פלוס). אחרי בחירת החבילה אתם יכולים כבר להקים את האתר שלכם – בוחרים את התבנית לאתר, מומלץ מאד לבחור תבנית רשמית של שופיפיי מתוך רשימה של כ-150 תבניות רשמיות מאחר ושופיפיי מאשרת רק תבניות העומדות בסטנדרט הכי גבוה של חוויית משתמש, יחסי המרה, הנעה למכירה, SEO ועוד. לאחר בחירת התבנית שמכילה הרבה פיצ׳רים מתקדמים מחליטים אם יש פיצ׳רים נוספים שחסר בתבנית ואותם יש לפתח או להוסיף ע״י אפליקצית צד שלישי, מעלים את המוצרים והתוכן שלכם לחנות וניתן כבר להתחיל למכור. 

תבניות מוכנות לשימוש

לשופיפיי יש תבניות רשמיות שעברו בדיקות מדוקדקות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את התבנית שאתם רוצים לאתר שלכם, מבלי שתצטרכו לבזבז משאבים על עיצוב. כמובן שאפשר לעשות התאמות עיצוביות בתכנות בכל תבנית שתבחרו, ולכן אנחנו ממליצים לבחור את התבנית שהכי מתאימה לצרכים שלכם ולטפל רק בשינויים שתרצו להכיל עליה, בניגוד לעיצוב תבנית מאפס.

 UX|UI להגדלת המכירות

ה-UX וה-UI שכבר מובנים בתבניות שופיפיי מותאמים לחוויית לקוח מיטבית ולהתנהלות קלה, ברורה ונוחה בחנות המקוונת שלכם. שופיפיי מקפידים לשפר, ליעל ולדייק את הפיצ׳רים שמורידים את אחוז הנטישה ומעלים מכירות. הלקוחות שלכם יוכלו להתמצא בקלות בקטגוריות, לדעת בדיוק אילו מוצרים הם קונים ובאיזו כמות – ובעזרת התבניות המעוצבות  הם יקבלו חווית קניה ממש כאילו הם נמצאים בחנות פיזית שכיף להיות בה. 

ממשק שיווק קל ונוח

מעוניינים לנהל קהלים, לשלוט ב-SEO, לשלוח ללקוחות שלכם ניוזלטרים והודעות על מבצעים והטבות? בתוך המערכת תמצאו כלי שיווק שונים שתוכלו לתפעל בקלות כדי שכל הלקוחות שלכם יקבלו את ההודעות בזמן האמת. לדוגמא- פופ אפ להגיע להטבה משלוח חינם, מייל עגלה נטושה, מייל הטבה לקניה הבאה, העלאת קהלים לרשתות החברתיות ועוד!

מערכת ניהול ידידותית למשתמש

לא רק ללקוחות מגיע ממשק נוח וידידותי – גם לכם המנהלים מערכת ניהול שאפשר לשלוף ממנה את כל המידע שאתם צריכים בשניות (גם מהנייד!), לשנות ניראות באתר -העלאת באנרים, סרטונים, שינוי פונט ועוד.  והכל ניתן ללמוד גם ללא נסיון קודם.

יש פתרונות לכל דבר נוסף שתרצו, בין אם בחנות האפליקציות ובין אם בפיתוח

שופיפיי מאפשרת שימוש באפליקציות (יש לה חנות אפליקציות רשמית) ובפיתוחים על גבי הפלטפורמה כדי להוסיף לחנות פיצ'רים מכל הסוגים – החל ממועדון לקוחות, יעול תהליכי המשלוחים, פרסונליזציה, גלילה אינסופית ועוד. אתם יכולים לבחור מהמגוון הקיים היום ואפילו לפתח אפליקציה משלכם כדי להטמיע את הפיצ'רים הרצויים.


היכולות של BOA Ideas בפלטפורמת שופיפיי

המטרה שלנו היא לעזור לעסקים, ובייחוד לעסקים גדולים או במגמת צמיחה, לממש את הפוטנציאל שלהם בזירת האונליין ולהקים חנות מקוונת מוצלחת ורווחית שתעזור להם למכור את השירותים והמוצרים שלהם ללקוחות בארץ ובעולם. כדי לעשות זאת, אנחנו מציעים ללקוחות שלנו מגוון שירותים חיוניים בהקמה, תחזוקה ובשיפור של החנות והמערך הלוגיסטי בשופיפיי:

* ייעוץ והכוונה – בתור מומחי איקומרס, אנחנו כאן כדי לוודא שאתם מבינים הכול. נייעץ לכם ונעזור לכם למצוא את הפתרונות הנכונים ביותר וליצור את תהליך המכירה והשילוח החלק ביותר (וכמה שיותר ממה שיש לכלים של שופיפיי להציע ללא עלות נוספת), נדריך אתכם על המערכות לאורך כל הדרך, ונלווה אתכם כדי שתרגישו שיש לכם שותף מלא לתהליך ולדרך.

* הקמת חנות – BOA Ideas תקים בשבילכם את האתר ותחבר את המערכות התומכות. אנחנו נדאג שתהיה לכם החנות שתמיד חלמתם עליה במבחינת ניראות ותפעול, ונדאג לייעול המערך הלוגיסטי שמאחורי הקלעים תוך כדי ההקמה.

* פיתוח פיצ׳רים ואפליקציות מותאמים אישית – אתם צריכים פיצ'ר כלשהו שלא מצאתם בשופיפיי? קודם כול נאפיין את הצורך שלכם בו ונבין אם הוא אכן תומך במכירות. אם תחליטו שכן, נוכל לבנות בשבילכם את הפיצ׳ר או האפליקציה שתשלים את החסר ונטמיע אותה כדי שתוכלו לספק ללקוחותיכם חוויית מכירה מעולה. יש לנו ניסיון של שנים רבות במאות פרויקטים, ויש לנו 23 אפליקציות רשמיות של שופיפיי ועוד הרבה אפליקציות מותאמות אישית לעסקים.

* אינטגרציות – יש לכם כבר מערכות לוגיסטיות חיצוניות? אנחנו נעזור לכם להבין אם יש דרך לעשות אינטגרציה עם שופיפיי, וכמובן שנעזור לכם להטמיע אותן לפי צורכי העסק שלכם.

* שירותי ווב מאסטר – לא כולם בקיאים בניהול חנות מקוונת, ובפרט בניהול חנות שופיפיי. לנו יש צוות של מומחי איקומרס בפלטפורמת שופיפיי שיודעים לטפל בכל מה שאינו קשור לפיתוח: מיצוי היכולות הנמצאות במערכת, יצירת אוטומציות לוגיסטיות, בחירת אפליקציות מומלצות לאתר שלכם ועוד.

סיכום

שופיפיי היא לא רק פלטפורמה להקמה וניהול של אתר איקומרס, היא רואה את עצמה כפלטפורמה לניהול עסק שיש בו איקומרס עבור עסקים בכל הגדלים שרוצים להתרכז במכירות ולהשאיר את הטכנולוגיה בידיים הבטוחות של הפלטפורמה. שופיפיי דואגת לתת ללקוחות שלה את הכלים המתקדמים והנוחים ביותר לכך כמו אבטחה, שרתים, עדכונים, ניהול מלאי, קופות, לוגיסטיקה ועוד.

נשמח לעמוד לשירותכם בייעוץ ובתהליכי הקמה וליווי שוטפים של החנות המקוונת שלכם.